Галерия - Видео

Конкурс за $1 млн. търси социални проекти
Прочетена: 163 пъти

Стартира Chivas Venture 2019 - глобалния конкурс, който за 5-и пореден сезон предоставя безвъзмездно финансиране от $1 млн. за най-добрите социални стартъпи от цял ​​свят.

 

Chivas Venture осигурява международна платформа, предназначена за иновативни предприятия, които чрез своите бизнес практики спомагат за решаването на редица социални и екологични проблеми. Всеки желаещ вече може да кандидатства и да попълни своята заявка за участие в надпреварата. От началото на състезанието през 2014 г., организациите, подкрепяни от Chivas Venture, са допринесли за по-добър живот на повече от 1 милион души в над 40 страни на шест континента.

 

Този сезон кампанията в България ще премине под знака на силата на човешката воля и желанието за промяна като противовес на всеобщото мрънкане. Конкурсът търси активните, можещите и мислещите, онези, които действат в името на всички нас. Основен инструмент на кампанията е въздействащо видео, което представя първата ария, посветена на социалните предприемачи – възпяти с музиката от операта „Кармен“ на Жорж Бизе. Гласовете са на световно известни български оперни певци, а главните роли в клипа се изпълняват от самите социални предприемачи, участвали в предишни издания на Chivas Venture България.

 

„В България мрънкането се е превърнало във фон на ежедневието ни. Накъдето и да се обърнем, чуваме как "нищо не става в тая държава". Истината е, че много неща се случват в тая държава, но обществото просто не знае за тях. Ето защо тази година решихме да разкажем на всички за тези проекти, представяйки "Хора на действието" - социалните предприемачи, които ежедневно доказват, че в България също могат да се случват невероятни неща.“ – споделят организаторите на проекта.

 

Ричард Блек, глобален маркетинг директор на Chivas, заявява:

 

Chivas Regal вярваме, че блендът винаги е по-добрият вариант - в живота, бизнеса и скоча. И 100-те финалисти, които подкрепихме до момента, доказаха това. Те откриха правилната комбинация между печалбата и волята да търсят смисъла отвъд финансовите измерения в своите начинания. Благодарение на конкурса финалистите спасяват 8 милиона дървета от обезлесяване, осигуряват 24 милиона литра безопасна питейна вода за нуждаещите се и финансират 75 000 дни обучение за жени и момичета - и това са само няколко примера. Chivas Venture продължава да има глобално въздействие и ние се гордеем, че инвестираме още $1 милион за 2019 г."

 

Кандидатите във всяка от 20-те държави-участници ще се състезават на местно ниво, като победителят измежду тях ще участва в специална акселераторска програма в  Обединеното кралство, която ще усъвършенства техните бизнес умения.

 

Първите $100 000 от наградния фонд тази година ще бъдат определени посредством онлайн гласуване в рамките на три седмици. Кулминацията ще се състои в поредица от оспорвани презентационни сесии по време на глобалния финал в Европа, където финалистите ще се борят за останалата част от мечтаните $1 млн.

 

През 2018 г. новаторската компания за кафе "Change Please", която помага на бездомните по улиците, събра най-много средства. След като спечели $350 000, основателят й Кемал Езал осигури 2000 квадратни метра за академия, в която бездомници ще бъдат обучавани за баристи.

 

Повече иннформация за Chivas Venture 2019 може да се намери ТУК.





Коментари

април 2024

ПВСЧПСН
     

Събития

Няма събития

Последвайте ни

Абонирайте се
за нашия бюлетин

За да получавате винаги
актуалната информация на време

Абонирайте се