Новини - България

НЗОК вече с нов сайт - предлага достъп до листата на чакащите в болниците
Прочетена: 204 пъти

Интернет страницата www.nhif.bg на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) е обновена в рамките на проект „Развитие на здравния портал на НЗОК с добавяне на нови функционалности”, осъществен от „ТехноЛогика“ ЕАД. Фирмата е класирана на първо място след обявяването на открита процедура от управителя на НЗОК за възлагане на обществена поръчка с предмет „Техническа поддръжка на Персонализирана информационна система (ПИС) на НЗОК, включително разработка на бъдещи функционалности“. Тя е предложила оферта за осъществяване на техническата поддръжка на ПИС от 18 000  лв. с ДДС и така е отговорила адекватно на критерия за оценка „най-ниска цена“.

 

Изграденото портално софтуерно решение включва Публична част, Система за управление на съдържанието и набор от електронни услуги, предназначени за граждани и договорни партньори на НЗОК. Обновеният здравен портал на НЗОК ще представя адекватно и по модерен начин институцията в интернет пространството и ще позволява, както и досега, извършването на набор от електронни услуги със свободен достъп. Такива са справките, които здравноосигурените могат да направят за:

 

  • Общопрактикуващи лекари;
  • Лекари специалисти;
  • Лекари по дентална медицина;
  • Лабораторни изследвания - списък на лечебните заведения, извършващи лабораторни изследвания;
  • Високоспециализирани дейности - списък на лечебните заведения, извършващи високоспециализирани дейности;
  • Лекарства, заплащани от НЗОК (Лекарствен списък)
  • Пациентски листи
  • Анулирани здравноосигурителни книжки.

 

Запазена е възможността, както и досега, здравноосигурените да могат да задават online своите въпроси към НЗОК.

 

Разработена е нова функционалност, част от публично достъпните услуги - „Национална листа за планов прием в лечебни заведения за болнична помощ (ЛЗБП)“. Тя има за цел поддържането на листа за планов прием за всяка клиника и/или отделение в страната. Услугата е разработена така, че да бъде максимално удобна за потребителите, като им предоставя в табличен вид информация за:

 

  • Пореден номер на вписания пациент в Националната листа за планов прием на пациенти;
  • Номер на клинична пътека, клинична процедура или амбулаторна процедура;
  • Инициали на пациента;
  • Дата за планов прием;
  • Пореден номер от листата за планов прием на съответното лечебно заведение.

 

Така новата услуга ще улеснява максимално здравноосигурените и ще им помага да следят поредния номер в Националната листа за планов прием на пациенти, както и датата за планов прием на вписаните пациенти, обясняват от касата.





Коментари

май 2024

ПВСЧПСН
  
  

Събития

Последвайте ни

Абонирайте се
за нашия бюлетин

За да получавате винаги
актуалната информация на време

Абонирайте се